Rmystha Kızlar yaa 😟 gebeliğimi öğrendiğimden beri iplik gbi uzun uzun kahverengili siyahlı lekeler geliyor peçeteye normal mi ya bu ya🥺 yerleşme kanaması böyle mi olur
esradgn123 Rmystha Bende de beşinci haftada böyle lekelenme oldu doktor bir gün olabilir yerleşme kanamasıdır dedi iki gün daha devam edince ilaç ve iğne kullanmaya başlamıştım
Ecrinn57 Rmystha kirmizi kan gelirse sıkinti bencr normal.ilk hamilegim benim hep kahverengi akıntıyla geçti
Milkshakee Rmystha canım bunu doktoruna mutlaka söylemelisin önlem amaçlı progestan falan verebilir sana
Rmystha Ecrinn57 benimde ilk gebeliğim o uğzden çok endişe ediyorum ya 😟 böyle pıhtı gibi uzayan kahverengi renk
Rmystha Milkshakee ya demiştim ama sana yerleşmeye çalışıyor o yüzden lekeler dedi yinede için rahat etmedi hiç ilaçta vermedi
Rmystha Milkshakee kese büyüsün diye biraz bekleme kararı almıştım ama böyle olunca rahat edemiyorum düşükse falan diye korkuyorum. Doktor kontrolünde kullanılması gereken bi ilaç mı bu söylediğiniz
Rmystha Ecrinn57 benim pembede geldiği oldu kabızdım biraz zorlayınca olmuştu yine öyle oldu zaten. Banada ilaç vermedi doktor kontrolünde kullanmak zorunda mıyız o ilacı yani kendim alıp kullansam
CNN-b Rmystha gerçekten kafanıza göre ilaç mı kullanacaksınız içinize sinmiyorsa doktor değiştirin başka doktora danışın ama kafanıza göre ilaç kullanmayın buradaki her hamile aynı değil aynı ilaç kullanılmıyor