Durunas ben de özel hastaneye gidiyorum, gösterilen ilgi ve alakadan çok memnunum. Sistemde görünmeyen şeyleri bile doktorum aklında tutuyor, benimle ilgili özel ayrıntıları hatırlıyor. Çok şaşırdım size böyle bir özel hastanenin denk gelmesine. Sizin yerinizde olsam o suratsız doktora para vereceğime gerçekten devlete giderdim ben de. Sağlıkla alırsınız bebeğinizi kucağınıza inşallah 🌸