prensesimveannesi Fenciilknurhoca nabız atar gibi canım tekme gibi değil daha hafif ortlama 5 dk ya yakın sürüyor 🥰🥰
Mom5444 Sdtcnts benim ki doğdu hala çok sık tutuyor hıçkırık 😃 ama karnımdayken seviniyordum şu an hıçkırık tutunca bebiş huzursuzlanıyor baya 🙄 bazen 40 dakika gidiyor hıçkığı 🤷🏻♀️
berjerdekikaolikalev Sdtcnts Sebebini bilmiyorum ama benim bebeğimde çok hıçkırırdı ve baya sürerdü doğduğunda da aynı şekilde 😂😂