Durunas nst falan çekilen bir yer var dediğin gibi normal oda oraya tek başına giriyorsun. Benim suyum bitmişti acil sezaryene aldılar. Sancıda o odalarda mı çekiliyor bilmiyorum. Büyük ihtimal ordadır, sonta falan orda takılıyor. Ama doğum başladıysa doğum olana kadar yalnız oluyorsun ameliyattan çıkıp normal odaya geçince zaten bebekde yakınlarında seni orada bekliyor. Ama dediğim gibi iyi insanlara denk gelirsen yalnızlık korkutmuyor. Benim şansımamı bilmiyorum, umarım sanada öyle insanlar denk gelir 🙏🏼