Hatce06 Ben 8+4 üm cok kaşık ağrım var.Rahim büyümesinden dolayıdır diye tahmın ediyorum ama içimiz rahat etsin diye özel bir doktora muayene olmak istiyorum. Önereceğiniz bir doktor var mı?
Gulistan Hatce06 doktr şükran cakmak var instagramdn adını yaz blursun ona gidenler cok memnun bi bak istersen
Firdess Hatce06 ben özel 19 mayıs hastanesinde Naciye sandıkçıya gidiyorum 18 haftadayım baştan beri ona gidiyorum çok güzel ilgileniyo numarasını veriyo gece bile olsa aramanızı bekliyo geri dönüş yapıyo kesinlikle tavsiye ederim
OlgaArslan Hatce06 yenimahallede özel Lina kadın doğum hastanesi bar orda dr Mine Sıdıka Kermallı var çok iyi ve ilgili aynı zamanda da biraz yoğun bi doktor muayene ücreti en son 100 tl di. Ona randevu alamazsanız bile aynı yerde bide Zeynep Arpa var o da çok iyi bi doktor
baliminannesi06 Hatce06 Kızılay Kocatepe de irfan Tarhan a git kesinlikle Harika bir doktor baba gibi davranıyor ve o kadar pozitif ve gerçekçi ki ..
Hatce06 Firdess Şükran çakmak çok pahalı ya 😔 Hastaneyi arayıp direk randevu alabiliyoruz degıl mi canım olmadı dedıgın doktora gideyim. Sende memnunsun
Nurayy Hatce06 merhabalar özel lina kadin dogum hatice kösger hanim hem cok ilgili hemde muayene ucretleri uygun
GzdemOkur Hatce06 ben 30. Haftamdayım Tunalıda Levent Korkmaz a gidiyorum elli kere doğursam yine ona giderim 250 tl ücreti ama değer😊
Hatce06 Cok teşekkürler ederim kızlar lina da Hatice Kösgere aldım randevu bugün gidecegim evime cok yakın olduğu için linayı tercih ettim .