Selinayylmzz Anneler bebeğim erken doğduğu için küvezde kaldığından emziremiyorum pompayla sağdığımdan dolayı sütüm de aşırı azalma oldu sizce ne yapmalıyım
UmutsuzPolyanna Selinayylmzz sarı renk veren hoşaflar bana çok iyi gelmişti üzüm hoşafı kayısı hoşafı gün kurusu hoşafı filan
Sumeyyeee Selinayylmzz Hiç sütüm yok değildi vardı ama artırmak için önerdiler bende içtim sütüm de vardı çok şükür
Gzgnx Selinayylmzz instagramda dilruba demirezer var emzirme.danısmanlığı onun çayları yüzdeyüz etkili bence mutlaka bak
Gonul_enes Selinayylmzz e bebekte promalt var cok iyi, rezene ic, dut kurusu incie kurusunu kaynat ic arkadasim
Yaseminmrt42 Bebeğim 5 günlük. 38+5 de sezeryan oldum. Kivi elektrikli pompa kullanıyorum. Dut kurusu, ceviz, hurma yiyorum. kimyon lu rezene içiyorum e bebek den aldım. Bide dereotu rokayı çok yiyorum. çok şükür gazı da iyi çıkarıyor. Size de tavsiye ederim.