umutluanneadayi Maysasu bat 16 Ekim 2 gündür göğüs ağrısından ölüyorum ve sol kasığıma ara ara sancı girip çıkıyor 🤦🏻♀️
Eda_nur_2733 Maysasu benimde bat 12 Ekim bu ay doktor kontrolüyle denedik yumurtami büyüttü çatlama iğnesi vermedi bakalım kendi kendine çatlasın istiyorum dedi bizde değerlendirdik bakalım inşallah Allah bekleyen herkesin kucağını boş bırakmaz 🤲
Gulcingezer Maysasu benimde 16 ekim bakalim nasil gecicek zaman ama ben bu ay idrar yolu enfeksiyonu gecirdim pek umudum yok gunlerimi degerlendirdm ama sanmiyorm 🤔
Omay0707 14 Ekim bende ovulasyon yapıyorum tahmini 2.kez yumurtladım bugün değerlendiriyorum önemli günler bu günler kızlar değerlendirrinn
Eda_nur_2733 Maysasu evet bende ilaç kullandım ben klomen daha önce kullandım ama bende faydası olmamıştı yeni doktorda letrasan verdi bakalım inşallah olur bu ay 🤲🤲😊
Eda_nur_2733 Maysasu ben geçen hafta doktorumun dediği gibi değerlendirdim bakalım inşallah olur hepimiz için 🤲🤲😊😊
yesmyrtsvr Selam kızlar, bende uzun zaman sonra yeniden katılıyorum aranıza 20 ekim bat yumurta takibi ile olursa inşallah 🙏🏻
yesmyrtsvr Maysasu ben femara kullandım adetin 3. Günü 5 gün sabah akşam 10 tane yarın kontrolüm var bakalım kaç mm oldu iğne yapılcak mı kasık ağrım var sadece Bu ay da olmazsa aşılama deneyeceğim inşallah isteyen herkes içindede biz bir an önce müjdemizi alırız 🙏🏻