Ebusss1 valla canım ben bir emzirme sütyeni bir de emzirme atleti aldım ama sütyen takmayı düşünmüyorum bir süre. Sadece tedbir amaçlı aldım geri kalanların hepsini de normal pamuklu atlet aldım ( atletin çok olması gerekiyormuş çok terliyormuşuz. Sürekli değiştirmek gerek ). Zaten atlet lastikli hemen aşağıya iniyor 😁 o yüzden sütyene çok gerek duyacağımı sanmıyorum. Ha baktın sütyeni çok kullanıyorsun hemen gönderir aldırırsın her şey elimizin altında zaten