Kızlar 8 haftalık hamileyim, genelde kasık ağırlarım olurdu alıştım artık ama bu akşamdan beri kasığımın özellikle sağ tarafına batma oluyor ara ara. Böyle durup dururken bir şey batıveriyor, saniyelik. Bir süre geçiyor, bir daha batıyor. Yarın kontrolüm var zaten o yüzden biraz az kafaya taktım galiba ama yine de kafama takıldı. Bak yazarken bir daha oldu. Hep normal diyorlar bu tip şeylere ama yaşayan var mi bu durumu?