Melekk12 Selam kızlar suan hepimiz adetteyiz yumurtlama dönemi hakkında konuşalım beraber bekleyelim destek olalım bakalım bu ay kim hamile kalacak Allah isteyen herkese nasip etsin aminnn🤲❤
Melekk12 umutluanneadayi hangi gune denk geldiğini canım. Ayın 26 sinda adet oldum ne zaman yumurtlama olacak
Melekk12 Maysasu spralle 9 10 sürerdi 20 gün sonra olurdum ama şuan spiral yok 4. Günüm ve bitmek üzere adetim diyelim 6 gün sürüyor 23 gün sonra yine olurum gebe kalmazsam 🤯🤯
Nihalgvnyldz Melekk12 gunaydınnn canım gittim sağlık ocağına 2 gün gectı dedim ama almadı kanımı arada değer çıkıyor sureklı takıp ettirmek zorunda kalıyorsun dedı sonra geldim özele beklıyoeum şimdi 3 saate cıkıcakmıs saglıkocagında kı doktora sinir oldum 😒
Melekk12 Nihalgvnyldz keşke 2 gün geçti demeseydin ben direk gebelik şüphem ve kansizligim vardı dedim değerlerime bakabilirmisiniz dedim aldılar kan yarın sabah 10 da whatsaptan gondercek.
Nihalgvnyldz Melekk12 öyle canım da daha 1 hafta var acaba yukselır mı dıyorum bı post açıp sorucam 😒
Melekk12 Nihalgvnyldz sen bilirsin canım ama herkes diyecek gününün geçmesini bekle gec döllenme olabilir falan filan. Bence sen en iyisi güzel şeyler düşün baska uğraşacak şeyler edin Allah büyük baktın hamilesindirde belli olmaz kişide kişiye değişiyor yumurtlama günlerini değerlendirmissin biraz bekle bakalım haftaya kadar ne olacak
Nihalgvnyldz Melekk12 aynen canım dedıgın gibi öyle yine de sordum ama bakalım beklıyorum adet günümü allah büyük herseyin hayırlısı allahım nasıbımde varsa nasıp eder yani bekleyelım ve gorelım 🥰😊
Cemre91 Benimde 25 ekim bat 10 ekim yumurtlama 11 ekim çatlama görünüyordu ovulasyon testinde değerlendirdik ama bugün erken gebelik testi yaptım negatifti
Melekk12 Cemre91 bende erken gebelik yaptım negatif gibi duruyor sabah kan verdim yarın sabah sonuçlar çıkacak hayirlisi bakalım sende bi kan ver istersen ya da adet gününü bekle o zaman yaparsın bida test çıkmazsa kan verirsin
Selda22 Cemre91 benimde bat 25 ekim canım 6 ekim yumurtlama 9 ekim çatlama bendede bişey yok henüz test yaptım negatif