Ylmaz Yarın sezeryan ile bebeğime kavusacagım inşallah. Çok heyecanlıyım. İlk bebeğim normal dogum olmustu. Bu sezeryan olacak. Lütfen benim için dua eder misiniz? Sağlıklı sıhhatli bebeğimle kavusalım