Bebikoo Miranda 12. Haftaya kadar her 5 günde bir kullandım. Çok yan etkisini görmedim bacak ağrısı dışında
Arhbn Miranda canım ben 20 haftaya kadar yaptırdım şuan 21im daha yeni kesildi iğnem. Zararlı değil sen ne için kullanıyorsun. Daha öncesinde prolutex vuruluyordum günde 2 kere sonradan hafta da bir prolutona düştüm. Zararı yok aksine kanaman falan oluyorsa epey koruyucu bi iğne
begonvilko Ben de haftada bir kez yaptırıyorum başından beri, 8.haftamdayim. Ağrıyor canım başka bir sıkıntısı yok şükür bebeklerimize faydalı en azından.
Arhbn Miranda alacak nefesi varsa zaten seninle kalır kuzum endişe etme bende lekelenme hatta kanama gördüm kullandım yeni yeni toparlanıyorum. Dikkat et ağır işlerden sakın kendini yorma. Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲🏻🌸