Merhaba arkadaşlar bende sizlerle doğum hikayemi paylaşmak istiyorum, bende her gün girip merakla okuyordum başka bebeklerimizin hikayelerini :)
39+3 olduğum gün doktor kontrolüne gittim bebeğim son iki haftadır 80 gram almıştı 3280 gram Kordon boynunda muhtemelen bundan dolayı dedi ve kanala da giremiyordu. Doktorum 39+6 yani dün için gün verdi suni sancıyla başlayalım olmazsa sezaryena döneriz dedi. Sancınla kanala girebilir dedi. Bebeğime bir şey olur mu acaba korkusu ile kabul ettim. Bu arada 1cm açıklığım vardı ama çok anlamlı değil ilerleme olabilir ama olmayadabilir suni ile dedi.
sonraki üç gün çok stresli geçti ve o gün geldi. Sürekli yalancı sancı yaşıyordum haftalardır. Sabah 7 gibi hastaneye gittik yatışım yapıldı odamıza yerleştik. Ebe geldi ve açıklığıma bakıldı. Açıklığım 4cm olmuştu bile o kadar mutlu oldum ki, saat 08:30 da sancın var ama yetersiz dediler ve suni sancı başlamdı. Bundan sonra saat 11.50 ye kadar sancı çektim bebek hala kanala inmemişti çok korkuyordum sezaryena dönecek diye ama doktorumun müdahelesi ile bebek kanala çevrildi. Kaç kez ıkımdım bilmiyorum ama saat 11.57 de bebeğim güzel oğlum dünyaya geldi. Ultrason yanılmış oğlum 52cm ve 3940 gram doğdu. Doktor bilsem normale almazdım iyi doğurdun dedi 😆 kordon boynunda mosmor doğdu ama ama hemen beyaZlaştı.
ertesi gün bu sabah hemen taburcu olduk çok kolay bir doğum oldu darısı hepinizin başına. Allah hepinize kolay doğumlar nasip etsin. Evlatlarınızı sağlıkla kucaklarınıza alın inşallah.