12mommy benim geldi hem de defalarca. Kusarken çok zorlanmaktan oksijensiz kalıyorsun ve kılcal damarların kanıyor benek benek olma sebebi bu. İnan ben 9 ay bu şekilde gezdim. Günde en az 5 defa kusuyordum bu şekilde,midemde hiçbir şey olmamasına rağmen öğürmekten oksijensiz kalıyordum,sebep bu canım korkma geçicek🙏🏻