Bolca emzir her gik dediğinde ver tabiri caizse. Bol süt çayı iç yanında kuruyemiş ye..fırsat buldukça duş alıp peşine azda olsa uyu dinlen mutlaka .ne yersen ye dinlenemedikce süt dolu dolu olmuyor yani ben kendimde öyle tecrübe ettim en azından. Yani birde moral. Mama veriyorsun diye sütün artmicak diye birşey yok .her sürekli pozitif düşün