Nazlimu
Nasıl durumlarr??
Gulyllu
Bizde yarın olcaz inşallah erken Doğum riskim var yarın doktor kontrolüm var bakalım ne dicem artık ayaklanmak istiyorum
Zeynepnacar
Bizde 34 deyiz, sürekli kasılmalarım var şuan nst deyim, çok şükür sancım çıkmıyor ama 😊 bir de üç gündür diş ağrısı, sıcaklar gece uykusu yok artık 😴
Ozlem6161
Bende yarın insallah 36 haftama giriyorum hayırlı doğumlar nasip etsin allahım bize üçüncü oğlum olacak nasip olursa Ağustos’un 13 de sezaryen doğum olacak