poyrazinannesi3547 canım şu şekilde şimdi ben ilk gebelikte sağdaki turuncu olanı içtim
İkinci gebeliğimdeyim soldaki yeşil olandan verdi draje gibi şekerli tadı sonra doktora msj attım eczaneden aldım iki kere aç karnına yaziyor dedim yazdığı cevabı kopyalıyorum
24/9 15:04] Dr Eda Deniz: Aç karnına içseniz daha iyi olur ama çok bulantı yaparsa
[24/9 15:04] Dr Eda Deniz: Yemekten 2 saat sonra içebilirsiniz
[24/9 15:04] Dr Eda Deniz: Kan değerinize iyi dediysek eğer günde bir alın
Bu dediği ilk soldaki ilaç için canım bilgin olsun