selinerenozunal Kadın doğum doktoru mhrsden randevu al dedi , talep bile oluşturamadım ki randevu yok diyor sürekli , kaç haftadır randevu bekliyorum , çok sinir oldum gerçekten , 24+3 oldum zamanı geçti diye yapmazlar artık sanırım , özele de gidemem , param olsa zaten özele giderdim , koskoca İstanbul’da sadece Zeynep Kamil hastanesinde detaylı ultrason var gözüküyor ondan da haftalardır randevu bulamadım , ne yapsam bilmiyorum ya 😣😕