Alp-2806 Efilemii Efilemii ne zmn gideceksiniz acaba ben az önce aradım bana da 200 250 dediler tek veya çoğul gebeliğe göre galiba ama 300 demedler
Dilekkuru bsra57 bu saatten sonra ne kadinndgumda devlette nede dediginiz gbi detaylı ultrason sırası alabilirim galiba 20 haftalık oldum 😔
bsra57 Dilekkuru valla en güzel özel bi sefer oluyor gidin verin parasını güzel bi yerde çektirin. Evet az buz para değil ama gelen bebekte rızkıyla gelir 🙏☺️🥰
Dilekkuru bsra57 oo zaten onu dusunebilcek olsaydım , tedavi + hamilelik bu zamana kadar hep ozele gittim hiç gitmedim devlete , bu zamana kadar 15 bini gecdi yani o sknti değil 😶bir yola girdik sonuna kadar böyle devam edicegiz
Selda-poyraz-2 Alp-2806 ben gittim bu gün oraya. Kısa sürdü seans ama herseyine baktı sağlıklı bir bebek ve hamilelik dedi çok şükür. 3 .4 tane resim verdi birde CD verdi. Memnun kaldım sayılır kısa olması biraz rahatsız etti yalnız hersey yolunda olduğu için bana yetti
elifinilki27 emelsena Bende ikili test yaptırmak istiyorum 13. haftaya girdik özel hastanede 435 TL dediler bildiğiniz uygun bir yer var mı?
emelsena elifinilki27 ben hiçbirisini yaptırmadım o yüzden pek bilmiyorum. 🥺 benim gittiğim saygıda 680 tlydi 🤨
emelsena elifinilki27 evet. Zaten o kadar özele para baydım. Detaylıya para kalmadı valla devlete gidicem o da yaparsa