bsra57 benim bebeğim kalbini göremediğini söyleyip beni Zeynep kamil 1 ay sonra çağırdı ve bir kez daha kalbini göremediğini söyledi başka doktora gidin dedi nasıl doktor ise anlamış değilim başka doktora gittiğimde bebeğimin kalbinde büyük sıkıntıları olduğu ortaya çıktı ve o gittiğim doktor hemen gördü anlamış değilim neden beni oyaladı Zeynep kamildeki adam hala üzülüyorum ben bebeğimi kaybettim şimdi yeniden hamileyim herkese tavsiyem iyi doktorlara görünün doktorluk belgesi doktor olmaya yetmiyor benim için Zeynep kamil hastanesi sadece vakit kaybıydı hiçbir işime yaramadı