Damlaxe3 Kızlar belim çok ağrıyor ve ara ara adet sancısı gibi belden kaşığıma ağrı giriyor fakat hafif bir şekilde sizde yasiyormusunuz bu haftada
Adile2727 Damlaxe3 31 haftalık hamileyim bendede oluyor belde ve kasıkta ağırlar doktorum normal demişti 😊