Bbuse12 kızlar arkadasimin test sonucu sizce gebelik varmi doktor yok demiş ama kan sonucu 430 kafam karıştı https://imgyukle.com/i/w35Oo
gurbetcianne97 Bbuse12 438 başka birşeyi belirtmiş. Aşağıda ortada olduğu gibi sağ üst köşede de yazıyor. Sonuç kısmında 2,3 yazıyor. Malesef gebelik yok Allah gönlüne göre versin canım.
Minik_mucizem2 Bbuse12 maalesef gebelik yok orada beta hcg değeri yazıyor zaten 2.3 galiba yani gebelik yok demek 5 ve üstü gebelik oluyor