Deletedmom434 Hanımlar eşim memur bu sene içerisinde ataması olucak tekrardan bende evime beşik,oda tarzı birşey almak istemedim e bebekte baby&plus 6 fonksiyonlu ana kucağı gördüm https://www.google.com.tr/aclk?sa=l&ai=DChcSEwiX2JWT1LfcAhUXjRsKHWfpB08YABAGGgJ3bA&sig=AOD64_0sWSBegXSMuU_0lCvIqubb-wrRuQ&ctype=5&q=&ved=0ahUKEwjf7YyT1LfcAhUPbFAKHXOoCFsQwg8IJg&adurl= bu tarzda kullanan varmı yada sizce gereklimi
muhteriz Kullanışlı bir şeye benziyor. Bende puset yerine bunu mu alsam acaba diye düşündüm. Belki kullanan vardır
Deletedmom434 muhteriz e bebekteki yorumlarına baktım herkes çok memnun olduğunu yazmış birde 15 kgya dek taşıyabiliyormuş aklım kaldı 🙈