Merhaba arkadaşlar ben 7 haftalık hamileyim henüz bebeğim çok küçük. Hamile kalmadan önce de kronik kabızlık sorunum vardı probiyotik kullanıyordum. Şimdi iyice arttı bu sorunum doktoruma sordum probiyotik ilaç kullanabilirsin dedi ama tedirginim 😔 sizlerden ilaç kullanan var mı ?