Ddm-dlr Arkadaşlar merhaba 11 haftalığım öğlenden beri geçmeyen mide ağrısı yanma değil ağrıdan kıvranıyorum resmen ne yapcam bilemedim var mı tavsiyesi olan yada yaşayan
Eligulu Ddm-dlr Benimde aynı haftalarda aynısı olmuştu doktor gaviskon önermişti yine de doktora sormadan almayin