Alpmetecan ruveyda14 emzirirken göğüsunun kahverengi olan kısmı biraz sık engel olur ,yeni doğum yapmışsıniz belki ondandır kırk çıkınca o da bitiyor
Gull_94 ruveyda14 cozummu bılemem ama ben oyle oldugu zaman ayırıyorum memeden kendı kendıne durana kadar vermıyorum cunku fıskıırır trzda kendılgındne akıyo cnku o da heo bogazına kacıyo Elımle olmazsa gogus ucunu sıkıyorum bıraz azalsın dıye