Emine-ee 29 haftalıgım suyumun fazla oldugunu dedı dr ve daha oncekı aylarda da seker yuklemesı yapmıstım seker cıkmadı. Suan bana endol dıe bır hap verdı dr. Kullanan var mı bu ılacı
Melistosum Emine-ee benmde su’yum fazla çok şükür şekerim de yok.. sadece karbonhidrat beslenmeyi azalt dedi, su fazlalığı için ilaç vermedi..
Melistosum Emine-ee ve şimdi söylediğiniz ilacı internette araştırdım su ile ilgili değil ağrı kesici özelliği olan bir ilacmis bel sırt kalça vs. Bence o ilacı Su fazlalığı için vermemiş doktor
Deryaerbil Emine-ee emineciğim benimde 27 . Haftamda bu sorun oldu .. ve şeker yükselmesinde bir sıkıntı çıkmamıştı . Dr karbonhidrat ve şeker kes dedi … şuanda yemiyorum ve çok zorlanıyorum
Emine-ee Melistosum banada hamur işi şeker kesınlıkle yok dedı ıkı hafta oncede aynı seyı solemıstı hala aynı ılac vermesını bellemıyordum ılac verdı erken dogum rıskı olabılıyormus sanırım su fazla olunca. Dıyete basladım bugun gunluk max ıkı dılım ekmek yıyorum o da tam bugday
Emine-ee Melistosum aynen oleymıs kasılmaya agrıya ıyı gelen bı ılacmıs sanırım. Agrın kasılman var mı dedı bende yok dedım. Erken dogum olma durumundam mı yazdı bılemıyorum.32. Haftya kadar kullanacksın dedı. Zaten suyum fazla cocugun gelısımıde ılerde bıraz
Melistosum Emine-ee bana direk diyet demedi sadece tatlı, karbonhidrat bunları azalt, meyveyi de azaltabilirsin dedi aslında tatliyla çok aram yok ama yinede dikkat edicem.. aksi gibi tatlı deyince canım tatlı çeker oldu offf.
Emine-ee Melistosum tatlı benımde zaafım malesef ama ıkı hafta dıyet uygulayacaım etkıleyecekmı bakalım. suyu az olan su ıcıyor ama suyun fazla olma durumjnda ekstra bısey yok sanırım.beslenme dısında
Emine-ee Deryaerbil bende bu hafta dıkkat edeecgım ıste hamur ısı tatlı yemeyecegım fayda edecekmı bakacagım.sizinkinin gelısımı normal degılmı benımkının gelısımıde bıraz ılerde
Melistosum Emine-ee evet bende tatlıyı tamamen keseyim bakalım, ekmek zaten kahvaltı harici çok kullanmıyorum, pilavı, makarnayı da azaltayim bakalım ne olacak
Melistosum Emine-ee benmkide ilerde gözüküyor gelişimi ama suyu fazla olanlarda genelde ilerde gozukuyormus doğunca gayet normal doguyormus
Guney16_Enes21 Emine-ee Benimde suyum fazla 23 haftalıkken öğrendim cuma günü 30 haftalık olcaz. Dün kontrole gittim hala su seviyesinde azalma yok. Üstelik dikkat ediyorum çok zor oluyor gebelikte dikkat etmek. Gelişim olarak bizde 2 hafta önden gidiyoruz. Gebelik şekerimde yok çok şükür. İnşallah sıkıntısız şekilde sağ salim alırız kucağımıza yavrularımızı.
Emine-ee Guney16_Enes21 ınsallah🙏🏻 Bende de gebelık sekerı cıkmadı ama yıne basladım dıyete bıraz daha dıkkat etmemız lazım beslenme olarak biraz zor olacak ama
Ylmaz Emine-ee benimde suyum Fazla oldugu İçin 37+1 de yarın doguma gireceğim dua edin sağlıkla sıhhatle kavusalım