Benim ilk gebeliğim 18 haftalığım , hep sancım filan oluyordu nedenini ilk gebelik sanıyordum ama hem enfeksiyonum varmış hemde böbrek kumu döküyormuşum sancılarım o yüzdenmiş sende bi doktorunla görüş enfeksiyon antibiyotik ile geçti ama kum devam.
bol bol su içiyorum