momyseker Selam kızlar 💗 Benim minik kızım 40+2 oldu ama hala tık yok.. Doktor 41+3e kadar bekleyeceğini söyledi. Böyle olupta doğum başlasın, sancı gelsin diye farklı yöntemler uygulayan varmı? En çok ne işe yarar? Artık kızıma kavuşmak istiyorum
bugo momyseker ben 36 dayım henüz ama sezeryan olma durumu var 41 e kadar bekletmek isterlerse doktorlar yandım😂 o yüzden doğumu başlatsak 38 de falan yeterdi 😋😂