Tubagrnc Merhaba 15 haftalık oldum. Fakat sürekli karnım ağrıyor. Doktorum normal olur dedi. Taş gibi ve sürekli ağrıması beni korkutuyor, rahat hareket edemiyorum. Benim yaşadığımı yaşayan var mı? geçmesi için tavsiyeniz var mı?
KlncA Tubagrnc arkadaşım geçmiş olsun ben de 14.haftamdayım ağrılar bende de var özellikle akşama doğru gaz da oluyor iyice karnım kasılıyor doktora da sormadım inşallah normaldir
Tubagrnc Brcntyfr evet daha çok sağ kasığım ama bütün karnım sağ sol ağrıyor eğilmek tuvaletimi yapmak çok zor