Ayse0707 Merhaba kizlar,13 aylik bir kizim var ve bugun test yaptim silik cizgi cikti.Testin yanlis olmasi icin dua ediyorum resmen ama dogruysada hayirlisi artik.Hic testte silik cizgi gorup gebe olmayan var mi onu merak ettim
Edaylmzz Ayse0707 Bu gebeliğimi silik çizgiyle öğrendim ama daha önce 1 defa daha görmüştüm hamile değildim
Deryaturan_06 Ayse0707 benimde 13 aylık kızım var ve 6 aylık hamileyim benimde silik çizgi çıkmıştı ve çok üzülüp ağlamıştım çünkü kızım daha 7 aylik ve süt emiyordu ama insan alışıyor demekki onunda kısmeti varmış diyor her şerde hayır vardır üzülme sakın evlat gibisi yok😇
Ayse0707 Deryaturan_06 saglikla kavusun insallah,benim cok yeni oldugu icin hala benimseyemedim umarim bu fikre cabuk alisirim bende
Deryaturan_06 Ayse0707 öyle oluyor canım ben yeni yeni alıştım daha ama oda evlat yapacak bise yok Allah onları başımızdan eksik etmesin olmayanlara da versin inşallah 🙏