FatmaNurKaya Muayene bir yıl önce 50tl idi kan ücretleri biraz pahalı gerçi istanbula göre orta onları sağlık ocağında da yaptırabilirsiniz kendi kartını çıkartınca indirim uyguluyodu galiba bazı kurumlarla (polise,öğretmene) anlaşması vardı onlarada ayrıca indirim vardı.hala devam ediyormu bilmiyorum.doğum 1500flndı sezeryanla normal arasında çok fiyat fark etmiyor. Arayıp bilgi alabilirsiniz.artık istanbulda yaşamıyorum bu kadar yardımcı olabildim