Normalde devlete gidiyorum kontrollere ama sancım yok üç günde bir gidip nst çekiliyorum yarın tam 40 hafta olucak artık çok sabirsizlaniyorum gerçekten doğurmak istiyorum özele gitsem nasıl oluyor hemen gün mü veriyorlar doğum için yoksa ordada nst ye giriliyor gidip gelip kafam çok karıştı doğurmak istiyorum bir an önce bilgisi olan varmı