demirmommm bence ertele canım nolur nolmaz. Benm arkadaşımın annesi grip olduğunu düşünmüş 1 haftadır yatmış evde 3 gün so ra da 2. Dozu olduktan sonra nefesi kesilip kalbi durdu şuan yoğun bakımda. Meğerse grip değilmiş korona olmuş aşıda 2. Kez korona yapmış gibi bişi olmuş vücut iflas ediyor şu an. İyileş öyle ol o yaşlı ama nolur nolmaz.