Minnakkurabiyeveannesi27 Shewolf hayır kuzum yengem de vardı herhangi bir sorun olmadı bebekte de hamilelikte de sadece düzenli kontrolü ve düzenli ilacı vardı bazen ilaç dozu yükseldi bazen düşük oldu ama çok şükür yengem de yigenim de gayet sagliklilar
Bbuse12 Shewolf troidlerim az çalışıyordu ilac kullanıyorum duzenli kan verip baktiriyorum 23 haftalik olduk bi sorun yok çok şükür insallah da olmaz
Shewolf Minnakkurabiyeveannesi27 ben biraz araştırdım açıkçası çevremde falan da engelli olabiliyormuş korktum 🥺
Shewolf Bbuse12 inşallah canım benim Allah’ım sağ salim kucağına almayı nasip etsin 🙏 çok teşekkür ediyorum ♥️
Nymphadoraa Shewolf benim 4 küsürdü. Hamileliğim boyunca ilaç kullandım. Her ay değere bakılıyor zaten . Ona göre ilacın dozu ayarlanıyor
Shewolf Nymphadoraa bugün daha öğrendim ve aklıma takıldı açıkçası ben de yeniden kan falan vericem umarım bir sorun olmaz
Melistosum Shewolf benm ay ay değişiyor yükseliyor düşüyor doktor düşük dozda bı ilaç verdi 1 hafta kullan yine kan testi yaptır dedi duurma bakacak..
Melikeek Shewolf Ilk gebelıgım de kullandım kızım da bir problem olmadı şükür. Şimdi yenıden kullanıyorum degerıne göre dozu düşültüp veya yükseltıyor doktor. Sizde düzenli kullandıgınız müddetce bir sıkıntı olmaz Allahın ıznıyle🌸
Hilal-95 Melikeek peki sizin sadece hamılelıkdemi oluyor benm mesela cok yüksek değil değerim sınrda doktor ilac kullanmam gerektığını söyledi gebelık için ama normal hayatımda sanırım gerek yok
Hilal-95 Shewolf bnmde var yavas çalışıyor arkdasımda da vardı şükür aylık kontrol ettiriyorum dahılıye doktoruma 🙏🏻