Ebbrru bende 20 haftalık hamileyim hafta kasık ağrım vardı ama hafta sonu kramp şeklinde agrıyordu ve yürümeme engel oluyordu. Bazı durumlarda normal sayılsada bazen idrar yolları enfeksiyonu oldugununda belirtisi olabiliyormuş.ben gittim enfeksiyon varmış.ihmal etme bi git derim