ozgeis sırt üstü zaten yatılmıyo karın büyüdükçe benim muayene günlerimde bile sırt üstü uzanmak o kadar zor geliyo ki 10 dakika muayeneyi zor oluyorum nefesim daralıyo o pozisyonda bacak aranıza bi yastık bi de sırtınıza bi yastıkla destekleyin bakalım bu gece belki fayda sağlar ben sürekli soluma yatarsam felç olurum herhalde gece sürekli dönüşümlü yatıyorum