Bengusu bizim kesine yakın kız dendi, eşimin isteğiyle Ada olacak ismi. Erkek olsaydı Can koyacaktık, ben erkekte Umut Deniz ismini seviyorum. Yeğenimin sınıfında bir kız var ado Kardelen, duyunca çok hoşuma gitti kibar ama anlamı da güçlü bir isim. Eşim Ada isminde kesin kararlı olmasa ben şimdiye kadar bin kere karar değiştirirdim 🤣