fenci_anne Şeker hastası olup normal doğum yapan var mı aramızda , gebelikten önce de şekerim vardı , şuan insülün de kullanıyorum normal doğum gibi diyor doktor ama son zamanlar da ne olur bilmiyorum,34+2 gebeyim
fenci_anne Faddoli23 benimde yüksek çıkıyor canım son bir aydır tokluk 200 e yakın çıkıyor hep Bebek büyüdükçe kontrol edemiyorum şekerimi 😢
fenci_anne Faddoli23 canım ilk haftalar benim de azdı dozu şuan 34.haftam bitirmek üzereyim doğum yaklaştıkça insülün ihtiyacı artıyor vücüdun ve herkesin ki farklı olur zaten