Bugün dişçimde geçici dolgumu yeniliyorduk ki asistan kız şey dedi ablam spinal doğum yaptı beli başı çok ağrıdı zaten önerilmiyor çok tehlikeli bir anestezi türü . Duyduğumdan beri alt üst oldum çünkü istediğim oydu . Sizin tecrübeleriniz neler herkeste böyle mi olmuş merak ediyorum 😊