Meryem01010 Bugün bebeğimi bı iki kere filan hiseetim karnımda sertilk var belim de çok ağrıyor vajinamda arada batma giriyor normal mi 36 haftaligim
Flyeng Meryem01010 bi doktorunuza sorun bence yA da acile gidip nst isteyebilirsiniz haftanız 36 belki sancı falandır temkinli olmakta fayda var geçmiş olsun
Umay21 Meryem01010 canım bence doktora gitmelisin doktorum günde hareketlerini 10 kereden az hissedersen hemen gel demişti