Dygtlg 24.haftamda 20 saatlik yola ciktim 15 günlugune 15 gun sonrada yorgunlugu atamadan o 20 saati geri döndum üstune birde arac kullandim yolculuk normalde bile insani yorarken hamileyken daha cok yoruluyoruz bebişte yorulmustur canm benimde yol boyu hep azdı hareketleri biyerde okumustum araba sesinde hafif sallanmasında sac kurutma makinasinin sesinde yani bunlar bebeği uyuturmus araba yolculuğunu sevmis olabilir 😊 kanaman vs yoksa telaslanma ama yinede doktora görün ben gittiğimde de doktora görundum uzun yolculuk bi sorun var mi diye dönüncede hemen doktoruma göründüm bakılsın diye