Hanzademerve evham yapmayın durduk yere testlere vakit harcamayın iyi düşünün bebeğiniz elhamdülillah iyi sağlıklı zaten bir sorun olsa bu zamana kadar doktorunuz bir şey derdi. Zaten bir yerde okumuştum beta belli bir yerden sonra artması yavaş ilerliyormuş diye. Çünkü bebek yerleşti vücut alıştı. Sakin olun karnınızdaki bebeği de strese sokmayın