elfmoom iyi akşamlar 🥰 en iyi , en memnun kaldığınız bebek bezi hangidir? Sızdırmama, pişik yapmama, aşınmayan..
sedaa_aa elfmoom prima premium care en iyisi bence ama fiyat olarak tuzlu. Primanın premium care olmayanını ya da molfixi kullanabilirsiniz ikisi de sızdırma ve pişik yapmadı benim bebeğimde
sedaa_aa elfmoom evet ikisi var ben su an aktif bebek kullanıyorum. İlk bir ay premium care kullandım cildi hassas olduğu İçin sonrasında hangisi indirimdeyse onu kullanıyorum molfix ya da aktif bebek.
Sancarefeem elfmoom alerji olmadı bütün market bezlerini denedim hepsi pişik yaptı sızdırdı hatta sleepy bile pişik yaptı çok kötü kızımın cildi çok hassas ama minies prima gibi çok güzel gerçekten
zeynepin_annesiiii elfmoom ama her altını aldığımda pişik önleyici Krem kullanıyorum mustela 10 günlüğüz daha ıslak mendil kullanmama rağmen bir sorun olmadı
elfmoom sedaa_aa molfix yeğenimde aşırı pişik yapmıştı prima kullanmıştık ama aradan 4-5 yıl geçti tabii.. muhakkak değişmiştir bir şeyler dikkate alacağım teşekkür ederim:)
Pembe_duslerr elfmoom kızımda bir sene prima premium care kullandım daha sonra sleppy i denemek istedim abartmıyorum primaya verdiğim paraya acıdım ve bezi bırakana kadar sleepye devam ettim.Şu an ikinci gebeliğim sleppyle başlicam nasip olursa.Pişik konusuna gelirsek cocuktan cocuga değişen bir durum cildine göre.
elfmoom Pembe_duslerr sızdırma durumu nasıl peki? fiyattan ziyade bebeğin rahat etmesini istiyorum. yani sızdırmasın , ıslak kalmasın, pişik yapmasın
hsqldnbebeqm elfmoom sleepy natural kullanıyorum 22 aydır ilk 1 numarayı prima kullanmıştım annem almıştı diye devamında sleepye geçtm
Kubraozd elfmoom yenidoğan için prima premium care aldım fakat sleepyle devam edeceğim sanırım memnun kalmayan duymadım daha hatta prima bile pişik yaptı sleepy yapmadı diyende çok