Merhaba kızlaaar
38.haftama girmek üzereyim kızımın adını Alin koymak istiyorum hatta kapı süsü nevresim takımı falan hep isimli yaptırdım 😂 ama eşim okulda sorun yaşar alinin kalemi alinin eşyası dicekler ali anlaşılcak diyo şimdi bile ismini soranlara Alin diyorum AA erkekmiydi sizinki diyolar. Alin isminin yanına Bi isim koyalım diyorum hiç uyan Bi isim bulamadım bebiş doğacak hala karar veremedik yardım edin nolur ya 😂❤️