Ank-16 Merhaba herkese 🤗 bu aralar yiyip yiyip doymuyorum resmen. 26. Haftadayım, bir şey yerken bile bu bitince ne yesem diye düşünüyorum.🙃 Benim gibi olan var mı bu haftalarda? Şekeri yükseltmeyecek, tok tutacak besin önerileriniz varsa da sevinirim ☺️
FDK2835 Ank-16 16. Haftaya gireceğiz. Ara ara benimde öyle okuyor hiç doymuyorum. Mide yanması oluyor gibi sonra bir an da hiç yemek yememiş gibi gurul gurul oluyorum. Biraz geçiksin hemen midem bulanıyor. Aç kalmayacağım 🙈🙈
E-kra Ank-16 23 haftamdayım bende de öyle olmaya başladı artık fazla kilo alıcam diye korkmaya başladım 🤰
sumeyraballl Ank-16 bende 26 haftalığm aynı durumdayım 😂😂 dün 4 tabak çorba içtim 5 6 da gelirdi arkasından ama kalktm 😂
Zehraspl Ank-16 bend eoyleyim canim gecen esimle yemege gittik lokantadan ciktik eve geldik lokantayla ev arasi 10 dk eve geldik tekrar aciktim esim dalga geciyo benle al kolumuda ye cekinme die🤣🤣
Ank-16 FDK2835 benim de önceden ara sıra oluyordu ama şimdi sürekli böyleyim, inşallah geçici bir şeydir. Atıştırmalıklar da işe yaramıyor.😊
Ank-16 E-kra evet hem kilodan hem de şekeri yükseltmesinden kaygılanıyorum ben de. Ne yiyeceğimi de şaşırmış durumdayım.🙄
FDK2835 Ank-16 olabilir çünkü benim her gün olmuyor. Kesinlikle yemek olacak mutlaka. Ekmekle yesem bile aynı oluyor 🙈
Ank-16 Yagmur00 ben bir süre sonra yiyecek bir şey de bulamıyorum hep aynı şeylerden de sıkılıyorum 🙃
Yagmur00 Ank-16 ınan bnde meywe salatalık vb seyleri yiyorum suan canım istiyor ama sankı yiyecek birsey ewde yok 🙄🙄🙄
Edaylmzz Ank-16 34 haftalığım bir gün iştahlı yemek yiyemedim yaaa sadece tatlı gelip gidiyor gözümün önüne 😂
Ank-16 Edaylmzz ayy tatlıyı benim de canım nasıl istiyor ama şeker sınırda çıkınca yiyemiyorum maalesef 🙈
Gulum_servet9 Ben 6 haftalık hamileyim ve aşırı iştah var şimdiden🙈 5 yıllık evliyim tüp bebek kan ilacı da iştah açıyor olabilir🤷
Ank-16 Gulum_servet9 bence hiç tedirgin olmayın, o dönemlerde bebek beslenemez diye çok tedirgin oluyordum ben, iştahlı olmayı çok isterdim 🌸☺️