@Rmystha merhaba, kaç haftalık hamilesiniz acaba genelde yerleşme kanaması olarak geciyor dediğiniz lekelenmeler ama siz yine de kendinize dikkat edin bol bol dinlenin ve agır,ani hareketler yapmayın 😊 benim de ilk gebeliğimde bu şekilde olmuştu o yüzden korkmayın ama yine de temkini elden bırakmayın 🙏🏻😊 sağlıkla vaktinde kucağınıza alırsınız inşallah bebeğinizi 🙏🏻😊