azraaa21 24+2 hamileyim hamileligim hep cok gzl gecerdi hic halsizlik bulanti flan olmazdu hatta cevremde kimse hamile olduguma bu yuzden inanmazdi cok hareketli enerji doluydum. bugun aniden halsizlestim migdem bulanio kafami kaldiramiyorum ayaklarim agrio:( neden böyle olabilirki birdenbire
Ummi azraaa21 benmde hic midem felan bulanmadi cok raht geçti 24 haftaligm halsizlik oluyor bazen norml canm gunu gununu tutmuyo insanin
ozgeya azraaa21 sıcaklar çok arttı ve bizi felaket etkiliyor.seninki de sıcaktandır merak etme,insanın günü gününe tutmuyor özellikle de hafta ilerledikçe.
Asli91 azraaa21 birden kötüleşebiliyo insan.Hamilelik böyle bişey sıcaklarında etkisi vardır.37.haftama girdiğim gün yerimden kalkamadım gözlerimi açamadım zor yürümeye başladım.
Cotton azraaa21 ben de 24+3 üm, ne güzel aynı sayılırız☺️ Sıkıntınız umarım geçer, yorulmamaya bakın bence, bende en başından beri her şey var, buna şükür diyeceğiz artıkk🙏 Yapacak Bi şey yok
Edddaaa Bende bira yorgun hiisediyorum bugün normal bence evham yapmayın, havalardan ya da bünyeden bazen
Hcrksk Canım hemen tansiyon ölç.ben de aynıyım şuan.27 haftalık hamileyim dün avm de gezdik.arabaya binince aşırı bir baş ağrım oldu.eve geldim tansiyon 9-6 hemen abimi aradım doktor kendisi.kusman vs yoksa ayranın içine soda ve çay kaşığının ucuyla tuz koy yarım saate yayarak iç deri.sabah iyiydi tansiyonum sonra birden yine 9 a düştü.şimdi ayaklarım yukarda uzanıyorum.sen de tansiyon baktır