İyi akşamlar kızlar ben 38 haftalık hamileyim ve bebeğim çok az hareket ediyor doktor kontrolünde sordum doktoruma hareket etmiyor diye günde en az 10 veya 13 defa hareket etmezse acile gel kakasını yapmış olabilir falan dedi bugün takip ettim yine aynı günde 5 defa felan anca oluyor acile gitsemmi eşim de evde değil napıcam bilmiyorum korkuyorum açıkçası