Deryaerbil Merhaba haftası 27 . Hafta olanlar nasılsınız ? Rahimde baskı ve sık idrara çıkma var mı ??
Umudayolculuk36 Deryaerbil 28.haftam canım evet çok fena çok kötüyüm kasılmalarım var sürekli idrar tuvaletten çıksamda hemen gene geliyor :( hareket ettikçe baskı tekmeleri çok sert ve kendini çok sertleştirdi bugun huzursuz oldum
2melekannesi_ Deryaerbil 26 haftamız bitecek ve evet sık idrara çıkmadan çok muzdaribim ayrıca iki gündür çok toplanıyor sertleşiyor umarım iyidir miniğim hareketleri falan iyi ama yine de insan endişeleniyor
Deryaerbil Umudayolculuk36 evet canım benimde öyle tuvaletten çıkamıyorum gece bile 5 kere gidiyorum ve sonuç ucundan idrar 😂😂
boncukbiranne Deryaerbilyaa peki şeker mi var yoksa baskı bizde de var şuan artık büyüdükçe olacak hep heralde
Deryaerbil boncukbiranne şeker çıkmadı yüklemede ama doktor bir tane bile meyve yemem dedi bakalım fark edecek mi 😟
Deryaerbil 2melekannesi_ inş iyidir kuzum ama hareketlerini hissediyorsan sanırım artık toplanması normal
2melekannesi_ Deryaerbil evet öyle okudum hep normal diye söylemişler ama yine kontrole gittiğimde soracağım bakalım doktora